Wednesday, 25 July 2018

მერვე დღის რეფლექსია

ტრნინგის  მერვე  დღე  დავიწყეთ  დავალების  განხილვით  და  შემდეგ  შევიმუშავეთ  პრეზენტაციის  რუბრიკა. ნიმუშის  მიხედვით  დავწერეთ კრიტერიუმები  მოსწავლეთა  პრეზენტაციის  შეასაფასებლად  ექსელში. გამზადებული  რუბრიკა  ავტვირთეთ  დრაივზე. გავკეთე  მოკლე  პრეზენტაცია  ჩემი  "მოსწავლის  ნაშრომის". მოვისმინე  კომენტარები  კოლეგებისგან  და  ტრენერისგან, რაც  დამეხმარა, დამენახა  ჩემი  ნამუშევრის  ნაკლი  და შევძლებ მის  ჩასწორებას. გადავხედეთ  მეექვსე  მოდულის  თეორიულ  მასალას  და ვისაუბრეთ  დიფერენცირებული  სწავლების  მნიშვნელობასა და პრინციპზე. განვიხილეთ  კორნელის  კითხვარი მრავალმხრივი  ინტელექტის  შესახებ. ეს  დოკუმენტი  გვეხმარება  შევაფასოთ  მოსწავლეთა  ნიჭი  და  საჭიროება. გადავხედეთ ფასილიტაციის  საშუალებებს  და  მოვინიშნეთ  ჩვენთვის  გამოსადეგი  სტრატეგიები, რომელიც  დაგვეხმარება მოსწავლეების  მუშაობა  წავრმართოთ  სწორად.  შევიმუშავეთ  პრეზენტაციის  შაბლონი  ფასილიტაციისთვი, რათა  მოსწავლეს  დავეხმაროთ  საჭიროების  შემთხვევაში. მივიღეთ  საშინაო  დავალება  და დაგვევალა  პროექტის  გეგმის  სრულყოფა.

No comments:

Post a Comment

მეცხრე დღის რეფლექსია

მეცხრე დღე  დავიწყეთ  youtube-ში  საჭირო  ვიდეოს  მოძიებითა და  ბლოგზე  გაზიარებით. ამისთვის  ვიდეოს  დაბლა მითითებული  შეარ ღილაკი  გამოვი...